Як взаємодіяти з людиною, яка користується кріслом колісним?
Уявіть ситуацію: ви бачите, як людина на кріслі колісному намагається піднятися пандусом. Бажаючи допомогти, ви хапаєтеся за крісло і штовхаєте його вперед. Однак можете зіткнутися з різною реакцією на свої дії, навіть з агресією – якщо допомога непрохана.
Головне правило взаємодії з будь-якою людиною – не втручатись у її простір без дозволу. Тож перш ніж допомогти, запитайте, чи є в цьому потреба. Якщо відповідь ствердна, уточніть, як саме ви можете допомогти. Вас обов’язково скерують і скажуть, що і як треба робити.
Про те, як коректно взаємодіяти з різними людьми, щоб не образити їхньої гідності, розповідає окремий розділ «Довідника безбар’єрності»https://bf.in.ua/ethics/
Спираючись на його поради, продовжую низку публікацій про етику взаємодії. Сьогодні поговоримо про людей, які користуються кріслом колісним.