#ПрозорістьТаПідзвітність: У Житомирській ОВА було проведено навчання з антикорупційного законодавства
Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції Олег Хабчук провів навчання з антикорупційного законодавства. Участь у заході взяли уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції структурних підрозділів Житомирської обласної військової адміністрації, а також особи, відповідальні за здійснення публічних закупівель. Це представники кадрових та юридичних відділів, а також бухгалтера.
Метою навчання було підвищення обізнаності та компетентності учасників у сфері антикорупційного законодавства, особливо в контексті запобігання корупційним проявам у державних структурах та під час проведення публічних закупівель.
Під час навчання було обговорено організацію роботи з запобігання й виявлення ко
рупції антикорупційними уповноваженими структурних підрозділів. Зокрема розглянули, як ідентифікувати та виявляти потенційний конфлікт інтересів і корупційні ризики. Також обговорили типові помилки уповноважених осіб, пов’язані з нормативно-правовим забезпеченням антикорупційної діяльності.
Олег Хабчук наголосив, що навчання націлене на обговорення проблемних питань, з якими зіштовхуються антикорупційні уповноважені, та шляхи їх вирішення.
«Нині ми маємо зробити усе можливе, щоб забезпечити цілковиту прозорість роботи усіх структурних підрозділів ОВА. Нагадую, що з 10 грудня поточного року вже відкрито доступ до декларацій державного службовця.», – наголосив Олег Хабчук.
Також учасникам повідомили про останні зміни в декларуванні та алгоритм роботи у межах їхніх повноважень. Були розглянуті питання проведення кампанії електронного декларування 2021-2022. Олег Хабчук звернув увагу уповноважених за здійснення публічних закупівель, що вже 2 місяці працює робоча група «Прозорість та підзвітність», яка проводить аналіз і всебічний контроль за публічними закупівлями, які проводять структурні підрозділи ЖОДА. Він зазначив, що члени робочої групи активно вивчають тендерні процедури адміністрації, районів і громад.
На завершення, представники структурних підрозділів ОВА отримали методичні рекомендації та роз’яснення НАЗК щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції та заходів фінансового контролю.