ДП "Коростишівський лісгосп АПК" ЖОКАП «Житомироблагроліс» ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ
Дочірне підприємство «Коростишівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради код – 32062890, КОПФГ – 160 комунальна власність, КОАТУУ - 1822510100
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові
фізичної особи — підприємця, ідентифікаційний код або
Директор – Зюбак Михайло Михайлович м. тел. – 0967875334 електронна адреса: Lisgospapk@ukr.net
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
Житомирська область Коростишівський район м. Коростишів Вул. Різдвяна – 80А
12500 тел. 04130 5-04-63
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
особи — підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].
Планована діяльність, її характеристика.
Лісозаготівля – 02.20; Спеціальне використання лісових ресурсів в порядку проведення рубок головного користування. Лісозаготівля здійснюється в межах розрахункової лісосіки, фонду рубок головного користування, та на підставі спеціального дозволу – лісорубного квитка.
Технічна альтернатива 1.
У зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічної альтернативи не розглядається.
Технічна альтернатива 2.
У зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічної альтернативи не розглядається.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Спеціальне використання лісових ресурсів в порядку рубок головного користування здійснюється на території земель лісового фонду Дочірнього підприємства «Коростишівський лісгосп АПК» та встановлене на 10 років відповідно до проекту організації та розвитку лісового господарства.
Підприємство включає в себе п’ять структурних підрозділів (лісництва) які розташовані в межах Коростишівького, Андрушівського, Ружинського, Брусилівського, Попільнянського районів Житомирської області на території земель сільських та селищних рад та ОТГ в слідуючому порядку:
Старосілецьке лісництво на території земель Коростишівської ОТГ Вільнянської, Горосдської, Гуменницької, Камянобрідської, Козіївської, Минійківської, Садівськаої Слобідської, Старосілецької, Торчинської сільських рад, фонд рубок головного користування складає на рік: площа 18,85 га, запас ліквідний 4,65 тис. м³;
Шахворостівське лісництво на території земель Коростишівської, Глибочицької ОТГ, Стрижівської, Харитонівської, Шахворостівської сільських рад фонд рубок головного користування на рік складає: площа 17,06 га, запас ліквідний 3,5 тис. м³;
Брусилівське лісництво на території земель Брусилівської, Ставищанської ОТГ , фонд рубок головного користування на рік складає: площа 26,37 га, запас ліквідний 4,66 тис. м³.
Андрушівське лісництво на території земель Червоненської ОТГ, м. Андрушівка, Антопільської, Бровківської, Волицької, Волосівської, Гальчинської, Городківської, Зарубинецької, Іванківської, Каменівської, Лебединецької, Любимівської, Малопятигірської, Міньковецької, Мостівської, Нехворощинської, Новокотельнянської, Павелківської, Старокотельнянської, Степківської, Яроповицької, Березянської, Бистрицької, Бистриївської, Білилівської, Вербівської, Верхівнянської, Вільнопільської, Вчорайшинської, Голубівської, Городоцької, Дерганівької, Зарудинецької, Карабчиївської, Княжиківської, Крилівської, Малонизгорецької, Малочернявської, Мовчанівської, Нмиринецької, Огіївської, Плосківської, Прибережненської, Рогачівської, Роставицької, Топорівської, Чорнорудської, Шпиченської, Ягнятинської сільських рад, смт. Ружинської фонд рубок головного користування на рік складає: площа 24,3 га, запас ліквідний 3,7 тис. м³.
П опільнянське лісництво на території земель Попільнянської, Квітневої, Андрушківсьої Корнинської ОТГ, Білківської, Красногірської, Липківської, Паволоцької, Сокільчанської сільських рад фонд рубок головного користування на рік складає: площа 5,77 га, запас ліквідний 1,02 тис. м³.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
У зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічна альтернативна не розглядається тому, що лісові масиви розташовані на територіях, що наведені вище.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Планова діяльність у вигляді спеціального використання лісових ресурсів носить позитивний характер. Найбільш важливим із соціально-економічних факторів є забезпечення сировиною деревообробну промисловість, поповнення доходів державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів (в т.ч. рентна плата), створення нових робочих місць при заготівлі лісопродукції, а в подальшому зайнятості працівників при залісненні лісових ділянок (створення лісових культур), догляд за ними, забезпечення паливною деревиною місцеве населення та заклади соціальної сфери.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
На основі проекту організації та розвитку лісового господарства підприємства та зведеної відомості розрахункових лісосік для постійних лісокористувачів розрахунок спеціального використання лісових ресурсів проведено на 10 років.
Розрахункова лісосіка рубок головного користування на кожен рік становить 17,53 тис. м³ ліквіду, в тому числі:
Реакреаційно-оздоровчі ліси, друга категорія лісів становить 1,69 тис. м³ із них: госпсекція соснова 0,63 тис. м3; госпсекція березова 0,18 тис. м³; госпсекція дубова 0,29 тис. м³; госпсекція чорновільхова 0,51 тис. м³.
Захисні ліси, третя категорія лісів становить 6,75 тис. м³ із них: госпсекція соснова 1,56 тис. м³; госпсекція дубова 0,34 тис. м³; госпсекція ясинова 0,12 тис. м³. госпсекція грабова 0,54 тис. м³; госпсекція березова 0,45 тис. м³; госпсекція осикова 0,39 тис. м³. госпсекція чорновільхова 2,73 тис. м³.
Експлуатаційні ліси, четверта категорія лісів становить 9,09 тис. м³ із них : госпсекція соснова 6,37 тис. м³; госпсекція дубова 1,14 тис. м³; госпсекція березова 0,61 тис. м³; госпсекція осикова 0,45 тис. м³. госпсекція чорновільхова 6,34 тис. м³.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
- При складанні карти технологічного процесу розробки лісосік враховувати вимоги Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про рослинний світ».
- Під час розробки лісосік (лісозаготівля) враховувати вимоги «Правил рубок головного користування», щодо розміщення лісосік, дотримання термінів примикання, допустимих площ хвойних та листяних порід, подальше заліснення лісосік, видачі спеціального дозволу – лісорубного квитка.
- Під час розробки лісосік дотримуватись вимог «Правил пожежної безпеки в лісах України» затверджені наказом ДКЛГУ від 27.12.2004 № 278 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 березня 2005 р. з № 328/10608), щодо місць спалювання порубочних решток, влаштування мінералізованих смуг тощо.
- Дотримуватись Санітарних правил в лісах України, затверджених Постановою КМ України від 26.10.2016 року №756, щодо збереження біорізноманіття, розробки в першу чергу пошкоджених та всихаючих насаджень.
- Під час розробки дотримуватись «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості» затверджених наказом ДКЛГУ від 13.07.2005 « 119 (зареєстровано в Міністерстві юстицій України 22 вересня 2005 р. за № 1084/11364), щодо безпечного перебування працівників на лісосіках, наявності засобів індивідуального захисту, справних машин та механізмів, наявності будиночків для обігріву тощо.
щодо технічної альтернативи 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічна альтернатива 2 не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальна альтернатива 1 не розглядалася
щодо територіальної альтернативи 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальна альтернатива 2 не розглядалася
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічна альтернатива 1 не розглядається
щодо технічної альтернативи 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічна альтернатива 2 не розглядається
щодо територіальної альтернативи 1
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальна альтернатива 1 не розглядається
щодо територіальної альтернативи 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальна альтернатива 2 не розглядається
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Можливий вплив планової діяльності на повітряне середовище передбачає здійснення мінімальних викидів забруднюючих речовин під час спалювання поруб очних решток, від роботи двигунів тракторів та автомобілів під час трелювання та вивезення деревини, роботи двигунів бензопил під час звалювання та розкряжування деревини.
Грунт – незначне порушення лісової підстилки під час вивезення та трелювання деревини.
Відповідно до вимог «Санітарних правил в лісах України» залишення на лісосіці сухостійних, повалених, дерев 1-го ярусу сприятиме біорізноманіттю екосистеми. Можливий вплив на тваринний світ через підвищення рівня шуму під час вивезення та заготівлі лісопродукції (робота двигунів автомобілів, бензопил тощо)
щодо технічна альтернатива 1
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічної альтернативи 1не розглядається
щодо технічна альтернатива 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче технічної альтернативи 2 не розглядається
щодо територіальна альтернатива 1
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальної альтернативи 1 не розглядається
щодо територіальна альтернатива 2
у зв’язку з тим, що підприємство існуюче територіальна альтернатива 2 не розглядається
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Планова діяльність належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, згідно п.21 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Немає.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля — це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде наказ про затвердження розрахункової лісосіки рубок головного користування на період роботи підприємства з 2016 року по 2025 рік ( вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»), що видається Міністерством екології та природних ресурсів України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення).
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерства екології та природних ресурсів України, вул.. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035. Тел/факс +38 044 206 31 00, +38 044 206 31 07, Відділ оцінки впливу на довкілля. Начальник відділу Шимкус Марина Олександрівна (m.shimkus@menr.gov.ua) (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа).