A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вчорайшенська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Повідомлення про проведення громадського обговорення

Дата: 18.05.2021 13:49
Кількість переглядів: 426

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо реорганізації шляхом приєднання

Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів до Роставицької ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

1.Найменування організатора громадського обговорення–Вчорайшенська сільська рада. 

2.Мета:врахування думки жителів с.Мала Чернявка  щодо реорганізації шляхом приєднання Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів до Роставицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

На сьогодні Вчорайшенська ОТГвбачає  проблему діяльності Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів через відсутність належної кількості учнів, тобто, наповнюваності, а, також, через  великі витрати на її утримання.

Давайте будемо відвертими,  основна проблема в тому, що на сьогодні Малочернявська ЗОШ І-ІІ ступенів не відповідає вимогам щодо наповнюваності класів, яка розрахована на рівні 5 учнів.

Зараз в Малочернявській ЗОШ І-ІІ ступенівнавчається 36 учні:  в першому  класі – 7, другому класі - 5, третьому класі – 6, четвертому класі – 4, п’ятому – 1 і шостому класі 4 учні, сьомому – 1 учні, восьмому – 7, дев’ятому – 1 учні. Враховуючи те, що державна освітня субвенція покриває лише заробітну плату педагогічного персоналу, громада за рахунок місцевого бюджету фінансує комунальні послуги та утримання технічного персоналу. Варто зауважити, що ОТГ витрачає значні кошти на опалення напівпорожніх приміщень школи,  хоча ці кошти громада могла б вкладати в енергоефективні заходи та спрямовувати на проекти розвитку.

Вартість утримання одного учня  в Малочернявській ЗОШ І-ІІ ступенівстановить  67990 грн. на рік ( до розрахунку взято заробітна плата  працівників та оплата енергоносіїв). 

Дійсно, за кошти, що витрачаються на утримання Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів, а це 2 447500 грн. в рік, можна спрямувати на  придбання сучасного обладнання для навчальних кабінетів у ті школи,  де використання їх буде ефективним, або ж витратити їх на ремонт доріг села Мала Чернявка, облаштування вуличного освітленням, провести заходи з благоустрою .

Та втім, головне не це. Головне – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики,  мати можливість повноцінного  розвитку своїх  здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у конкурентному учнівському середовищі, є у дітей мотивація до кращих результатів у навчанні.

При всій повазі до педагогів навчального закладу в с. Мала Чернявка, все ж вони суттєво програють своїм колегам з тих загальноосвітніх закладів громади, де  у класах навчається близько 15-20 учнів, де постійні  навантаження на педагогів. Відкинувши емоції, давайте подумаємо: чи може, наприклад,  вчитель математики давати повноцінні знання з  англійської мови, вчитель початкових класів – з фізики, вчитель біології – з трудового навчання?

Але є ще одна біда – всі учні, які навчаються у неповних класах  навчаються за індивідуальною формою. Відповідно до Закону України  “Про загальну середню освіту” і до фінансових нормативів, якщо в класі менше 5 дітей, діє індивідуальна форма навчання. Що це таке?  А це така форма навчання, коли дитина має у  4-5 разів менше  годин  навчання, ніж у класі з більшою наповнюваністю. У класі протягом тижня учень працює на 32 уроках, а при індивідувальному навчанні усі предмети викладаються на 8 уроках. Тож,   кожна година ділиться по 10 – 15 хвилин на окремий предмет : 10 хвини української мови, 10 хвилин математики, 10 хвилин фізкультури, 10 хвинин   хімії, 10 хвилин   іноземної мови і т. д. Про яку якість знань може іти мова ?!  Не рятує і те, що вчителі,  порушуючи чинне законодавство щодо організації індивідуальної форми навчання, тримають учнів  у школі до 14- ї години.

Протягом декількох останніх навчальних роківучні не брали участь у районному етапі предметної олімпіади. А завдання школи, насамперед,  - давати дітям якісні знання. Уже потім це місце працевлаштування вчителів. Школа – це установа, яка фінансується з державного бюджету і повинна забезпечувати всіх дітей освітою на рівні Державного стандарту. І тут вирішальною є роль вчителя, його системна робота над підготовкою до уроків, використання на уроках проблемних і дослідницьких методів навчання, перехід від процесу наповнення учнів знаннями до процесу усвідомленого здобуття ними необхідних навичок для вирішення проблемних ситуацій, що в кінцевому підсумку й буде формуванням компетентностей.

Чому ми свідомо позбавляємо учнівську молодь  можливості подискутувати зі своїми однокласниками на уроках історії, відчути комадний дух під час гри у волейбол, обговорити результати дослідницької діяльності на уроках біології, створювати спільні навчальні  проекти на уроках інформатики ?  Що скаже один єдиний учень п’ятого, сьомого, дев’ятого  класу Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенівпро все це? Де ж наша відповідальність перед дітьми?

Тож, ті батьки, які турбуються  за майбутнє своїх дітей та прагнуть забезпечити їх успішне майбутнє, надають можливість навчатися в навчальних закладах, де впевнені, що їх діти зможуть здобути якісні знання.

А якщо говорити за поширене  твердження, що не має школи - не має села, то знову ж,  якщо в селі залишилося настільки мало дітей, що школа стала категорично малокомплектною, то це не тому, що щось не так зі школою, чи не допрацьовує влада. 

Але від цього не повинні страждати діти.  Вони не повинні ні в чому уступати своїм  ровесникам та мати добрий старт для дорослого життя. І тоді уродженці села зможуть продовжити добрі традиції своїх відомих  земляків, які прославили рідний край своїми досягненнями та звершеннями.

 

3.Суб’єкти, що внесли пропозицію щодо реорганізації Малочернявській ЗОШ І-ІІ ступенів – Вчорайшенська сільська рада.

4. Строк, місце, час проведення громадських слухань– громадські слухання відбудуться в   приміщенні Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів19.05.2021 року о 11.00 год.

5. Поштова адреса та адреса електронної пошти,  строк і форми для подання пропозицій (зауважень) — Вчорайшенська сільська рада, с.Вчорайше, вул. Бердичівська,1 , e-mail: vcherayshenska2018@ukr.netПропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає протягом 30 днів з дати опублікування повідомлення про його проведення.

6.Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення – Осадчий Олександр Сергійович – начальник відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту .

7. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Вчорайшенської громади.

Запрошуємо усіх бажаючих взяти участь у обговоренні питання   щодо реорганізації Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

 

 

Склад комісії для проведення обговорення проекту рішення «Про реорганізацію шляхом приєднання Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів

до Роставицької ЗОШ І-ІІІ ст».

  1. Осадчий О.С. – голова комісії.
  2. Ковальчук О.В. – юрист Вчорайшенської сільської ради.
  3. Полторацька Т.М. – головний спеціаліст з методичної роботи відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту.
  4. Чиж В.А. – староста Малочернявського старостинського округу.
  5. Бондар М.М. – директор Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів.
  6. Зборівська Л.В. – директор Роставицької ЗОШ І – ІІІ ступенів.
  7. Миколюк Л.В. – начальник фінансового відділу.
  8. Перепелиця А.П. – начальник служби у справах дітей.
  9. Голова батьківського комітету Малочернявської ЗОШ І-ІІ ступенів.

 

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо реорганізації шляхом приєднання

Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів до Вчорайшенської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

1.Найменування організатора громадського обговорення–Вчорайшенська сільська рада. 

2.Мета:врахування думки жителів с.Крилівка щодо реорганізації шляхом приєднання Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів до ВчорайшенськоїЗОШ І-ІІІ ступенів.

На сьогодні Вчорайшенська ОТГвбачає  проблему діяльності Крилівської ЗОШ І-ІІступенівчерез відсутність належної кількості учнів, тобто, наповнюваності, а, також, через  великі витрати на її утримання.

Давайте будемо відвертими,  основна проблема в тому, що на сьогодні Крилівська ЗОШ І-ІІ ступенів не відповідає вимогам щодо наповнюваності класів, яка розрахована на рівні 5 учнів.

Зараз в Крилівської ЗОШ І-ІІступенівнавчається 31 учень:  в першому  класі – 5, другому класі - 2, третьому класі –4, четвертому класі – 0, п’ятому – 5, шостому класі -6 учнів, сьомому – 2 учні, восьмому – 3, дев’ятому – 5 учні. Враховуючи те, що державна освітня субвенція покриває лише заробітну плату педагогічного персоналу, громада за рахунок місцевого бюджету фінансує комунальні послуги та утримання технічного персоналу. Варто зауважити, що ОТГ витрачає значні кошти на опалення напівпорожніх приміщень школи,  хоча ці кошти громада могла б вкладати в енергоефективні заходи та спрямовувати на проекти розвитку.

Вартість утримання одного учня  в Крилівській ЗОШ І-ІІступенівстановить  85660 грн. на рік .

Дійсно, за кошти, що витрачаються на утримання Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів, а це 2 655500 грн. в рік, можна спрямувати на  придбання сучасного обладнання для навчальних кабінетів у ті школи,  де використання їх буде ефективним, або ж витратити їх на ремонт доріг села Крилівка, облаштування вуличного освітленням, провести заходи з благоустрою .

Та втім, головне не це. Головне – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики,  мати можливість повноцінного  розвитку своїх  здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у конкурентному учнівському середовищі, є у дітей мотивація до кращих результатів у навчанні.

При всій повазі до педагогів навчального закладу в с.Крилівка, все ж вони суттєво програють своїм колегам з тих загальноосвітніх закладів громади, де  у класах навчається близько 15-20 учнів, де постійні  навантаження на педагогів. Відкинувши емоції, давайте подумаємо: чи може, наприклад,  вчитель математики давати повноцінні знання з  англійської мови, вчитель початкових класів – з фізики, вчитель біології – з трудового навчання?

Але є ще одна біда – всі учні, які навчаються у неповних класах  навчаються за індивідуальною формою. Відповідно до Закону України  “Про загальну середню освіту” і до фінансових нормативів, якщо в класі менше 5 дітей, діє індивідуальна форма навчання. Що це таке?  А це така форма навчання, коли дитина має у  4-5 разів менше  годин  навчання, ніж у класі з більшою наповнюваністю. У класі протягом тижня учень працює на 32 уроках, а при індивідувальному навчанні усі предмети викладаються на 8 уроках. Тож,   кожна година ділиться по 10 – 15 хвилин на окремий предмет : 10 хвини української мови, 10 хвилин математики, 10 хвилин фізкультури, 10 хвинин   хімії, 10 хвилин   іноземної мови і т. д. Про яку якість знань може іти мова ?!  Не рятує і те, що вчителі,  порушуючи чинне законодавство щодо організації індивідуальної форми навчання, тримають учнів  у школі до 14- ї години.

Протягом декількох останніх навчальних роківучні не брали участь у районному етапі предметної олімпіади. А завдання школи, насамперед,  - давати дітям якісні знання. Уже потім це місце працевлаштування вчителів. Школа – це установа, яка фінансується з державного бюджету і повинна забезпечувати всіх дітей освітою на рівні Державного стандарту. І тут вирішальною є роль вчителя, його системна робота над підготовкою до уроків, використання на уроках проблемних і дослідницьких методів навчання, перехід від процесу наповнення учнів знаннями до процесу усвідомленого здобуття ними необхідних навичок для вирішення проблемних ситуацій, що в кінцевому підсумку й буде формуванням компетентностей.

Чому ми свідомо позбавляємо учнівську молодь  можливості подискутувати зі своїми однокласниками на уроках історії, відчути комадний дух під час гри у волейбол, обговорити результати дослідницької діяльності на уроках біології, створювати спільні навчальні  проекти на уроках інформатики ?  Де ж наша відповідальність перед дітьми?

Тож, ті батьки, які турбуються  за майбутнє своїх дітей та прагнуть забезпечити їх успішне майбутнє, надають можливість навчатися в навчальних закладах, де впевнені, що їх діти зможуть здобути якісні знання.

А якщо говорити за поширене  твердження, що не має школи - не має села, то знову ж,  якщо в селі залишилося настільки мало дітей, що школа стала категорично малокомплектною, то це не тому, що щось не так зі школою, чи не допрацьовує влада. 

Але від цього не повинні страждати діти.  Вони не повинні ні в чому уступати своїм  ровесникам та мати добрий старт для дорослого життя. І тоді уродженці села зможуть продовжити добрі традиції своїх відомих  земляків, які прославили рідний край своїми досягненнями та звершеннями.

 

3.Суб’єкти, що внесли пропозицію щодо реорганізації Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів – Вчорайшенська сільська рада.

4. Строк, місце, час проведення громадських слухань– громадські слухання відбудуться в   приміщенні Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів20.05.2021 року о 11.00 год.

5. Поштова адреса та адреса електронної пошти,  строк і форми для подання пропозицій (зауважень) — Вчорайшенська сільська рада, с.Вчорайше, вул. Бердичівська,1 , e-mail: vcherayshenska2018@ukr.netПропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає протягом 30 днів з дати опублікування повідомлення про його проведення.

6.Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення – Осадчий Олександр Сергійович – начальник відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту .

7. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Вчорайшенської громади.

Запрошуємо усіх бажаючих взяти участь у обговоренні питання   щодо реорганізації Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

 

 

 

 

 

 

 

Склад комісії для проведення обговорення проекту рішення «Про реорганізацію шляхом приєднання Крилівської ЗОШ І-ІІ ст. доВчорайшенської ЗОШ І-ІІІ ст»

 

  1. Осадчий О.С. – голова комісії.
  2. Ковальчук О.В. – юрист Вчорайшенської сільської ради.
  3. Полторацька Т.М. – головний спеціаліст з методичної роботи відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту.
  4. Захарчун В.В. – староста Крилівськогостаростинського округу.
  5. Пархомчук О.І. – директор Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів.
  6. Горошко Н.І. – директор Вчорайшенської ЗОШ І – ІІІ ступенів.
  7. Миколюк Л.В. – начальник фінансового відділу.
  8. Перепелиця А.П. – начальник служби у справах дітей.
  9. Голова батьківського комітету Крилівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо реорганізації шляхом приєднання

БистріївськоїЗОШ І-ІІ ступенів до Вчорайшенської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

1.Найменування організатора громадського обговорення–Вчорайшенська сільська рада. 

2.Мета:врахування думки жителів с.Бистріївка щодо реорганізації шляхом приєднання Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів до Вчорайшенської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

На сьогодні Вчорайшенська ОТГвбачає  проблему діяльності Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів через відсутність належної кількості учнів, тобто, наповнюваності, а, також, через  великі витрати на її утримання.

Давайте будемо відвертими,  основна проблема в тому, що на сьогодні Бистріївська ЗОШ І-ІІ ступенів не відповідає вимогам щодо наповнюваності класів, яка розрахована на рівні 5 учнів.

Зараз в БистріївськійЗОШ І-ІІ ступенівнавчається 36 учні:  в першому  класі – 3, другому класі - 0, третьому класі – 5, четвертому класі – 4, п’ятому – 2, шостому класі-5 учні, сьомому – 9 учнів, восьмому – 5, дев’ятому – 3 учні. Враховуючи те, що державна освітня субвенція покриває лише заробітну плату педагогічного персоналу, громада за рахунок місцевого бюджету фінансує комунальні послуги та утримання технічного персоналу. Варто зауважити, що ОТГ витрачає значні кошти на опалення напівпорожніх приміщень школи,  хоча ці кошти громада могла б вкладати в енергоефективні заходи та спрямовувати на проекти розвитку.

Вартість утримання одного учня  в Бистріївській ЗОШ І-ІІ ступенівстановить  73 310 грн. на рік. 

Дійсно, за кошти, що витрачаються на утримання Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів, а це 2 639 200 тис. грн в рік, можна спрямувати на  придбання сучасного обладнання для навчальних кабінетів у ті школи,  де використання їх буде ефективним, або ж витратити їх на ремонт доріг села Бистріївка, облаштування вуличного освітленням, провести заходи з благоустрою .

Та втім, головне не це. Головне – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики,  мати можливість повноцінного  розвитку своїх  здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у конкурентному учнівському середовищі, є у дітей мотивація до кращих результатів у навчанні.

При всій повазі до педагогів навчального закладу в с.Бистріївка, все ж вони суттєво програють своїм колегам з тих загальноосвітніх закладів громади, де  у класах навчається близько 15-20 учнів, де постійні  навантаження на педагогів. Відкинувши емоції, давайте подумаємо: чи може, наприклад,  вчитель математики давати повноцінні знання з  англійської мови, вчитель початкових класів – з фізики, вчитель біології – з трудового навчання?

Але є ще одна біда – всі учні, які навчаються у неповних класах  навчаються за індивідуальною формою. Відповідно до Закону України  “Про загальну середню освіту” і до фінансових нормативів, якщо в класі менше 5 дітей, діє індивідуальна форма навчання. Що це таке?  А це така форма навчання, коли дитина має у  4-5 разів менше  годин  навчання, ніж у класі з більшою наповнюваністю. У класі протягом тижня учень працює на 32 уроках, а при індивідувальному навчанні усі предмети викладаються на 8 уроках. Тож,   кожна година ділиться по 10 – 15 хвилин на окремий предмет : 10 хвини української мови, 10 хвилин математики, 10 хвилин фізкультури, 10 хвинин   хімії, 10 хвилин   іноземної мови і т. д. Про яку якість знань може іти мова ?!  Не рятує і те, що вчителі,  порушуючи чинне законодавство щодо організації індивідуальної форми навчання, тримають учнів  у школі до 14- ї години.

Протягом декількох останніх навчальних роківучні не брали участь у районному етапі предметної олімпіади. А завдання школи, насамперед,  - давати дітям якісні знання. Уже потім це місце працевлаштування вчителів. Школа – це установа, яка фінансується з державного бюджету і повинна забезпечувати всіх дітей освітою на рівні Державного стандарту. І тут вирішальною є роль вчителя, його системна робота над підготовкою до уроків, використання на уроках проблемних і дослідницьких методів навчання, перехід від процесу наповнення учнів знаннями до процесу усвідомленого здобуття ними необхідних навичок для вирішення проблемних ситуацій, що в кінцевому підсумку й буде формуванням компетентностей.

Чому ми свідомо позбавляємо учнівську молодь  можливості подискутувати зі своїми однокласниками на уроках історії, відчути комадний дух під час гри у волейбол, обговорити результати дослідницької діяльності на уроках біології, створювати спільні навчальні  проекти на уроках інформатики ?  Де ж наша відповідальність перед дітьми?

Тож, ті батьки, які турбуються  за майбутнє своїх дітей та прагнуть забезпечити їх успішне майбутнє, надають можливість навчатися в навчальних закладах, де впевнені, що їх діти зможуть здобути якісні знання.

А якщо говорити за поширене  твердження, що не має школи - не має села, то знову ж,  якщо в селі залишилося настільки мало дітей, що школа стала категорично малокомплектною, то це не тому, що щось не так зі школою, чи не допрацьовує влада. 

Але від цього не повинні страждати діти.  Вони не повинні ні в чому уступати своїм  ровесникам та мати добрий старт для дорослого життя. І тоді уродженці села зможуть продовжити добрі традиції своїх відомих  земляків, які прославили рідний край своїми досягненнями та звершеннями.

 

3.Суб’єкти, що внесли пропозицію щодо реорганізації Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів – Вчорайшенська сільська рада.

4. Строк, місце, час проведення громадських слухань– громадські слухання відбудуться в   приміщенні Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів21.05.2021 року о 11.00 год.

5. Поштова адреса та адреса електронної пошти,  строк і форми для подання пропозицій (зауважень) — Вчорайшенська сільська рада, с.Вчорайше, вул. Бердичівська,1 , e-mail: vcherayshenska2018@ukr.netПропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає протягом 30 днів з дати опублікування повідомлення про його проведення.

6.Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення – Осадчий Олександр Сергійович – начальник відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту .

7. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Вчорайшенської громади.

Запрошуємо усіх бажаючих взяти участь у обговоренні питання   щодо реорганізації Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склад комісії для проведення обговорення проекту рішення «Про реорганізацію шляхом приєднання Бистріївської ЗОШ І-ІІ ст.до  Вчорайшенської ЗОШ І-ІІІ ст.».

 

  1. Осадчий О.С. – голова комісії.
  2. Ковальчук О.В. – юрист Вчорайшенської сільської ради.
  3. Полторацька Т.М. – головний спеціаліст з методичної роботи відділу освіти, культури, молоді, туризму та спорту.
  4. Добрянський В.М. – староста Бистріївськогостаростинського округу.
  5. Гнатюк С.П. – директор Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів.
  6. Горошко Н.І. – директор Вчорайшенської ЗОШ І – ІІІ ступенів.
  7. Миколюк Л.В. – начальник фінансового відділу.
  8. Перепелиця А.П. – начальник служби у справах дітей.
  9. Голова батьківського комітету Бистріївської ЗОШ І-ІІ ступенів.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора